۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

امروز ملت ما گوش به فرمان رهبری در راه دفاع از کشور است

امروز ملت ما گوش به فرمان رهبری در راه دفاع از کشور است

اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه دفاع، پیشرفت و توسعه کشور تلاش و مجاهدت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: در برهه‌ای که کشورمان مورد هجوم دشمن قرار گرفت، جوانان این سرزمین برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس برخی افراد از جمله منافقان در آغوش دشمن قرار گرفتند و به مزدوری و خیانت علیه ملت ایران پرداختند اما دشمن نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استقلال و امنیت امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری شهداست، اظهار کرد: ما به این شهیدان سرفراز افتخار می‌کنیم و ادامه دهنده راه این حماسه سازان هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: همان گونه که شهدا به ندای امام لبیک گفتند و در دفاع از میهن اسلامی ایثارگری کردند امروز نیز ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه دفاع، پیشرفت و توسعه کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند.

وی افزود: امروز اشغالگران قدس در غزه و فلسطین مشغول جنایت هستند و مردم مظلوم فلسطین در مقابل زیاده خواهی ها و جنایات آمریکا، اسرائیل غاصب و حامیان آنها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان همچنین یاد و خاطره سردار سرتیپ شهید سید رضی موسوی را گرامی داشت.

کد خبر 5978960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha